همه جا هستی!!!

I LOVE you

همه جا هستی!!!

همه جا هستی

در نوشته هایم, در خیالم, در دنیام

تنها جایی که باید باشی و ندارمت

کنارم است!!!



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت20:09---21 اسفند 1392
سلام آناهیتا جون.خیلی ممنون که بهم سر زدی مطالبت خیلی جالن مخصوصا قالبت که حرف نداره
پاسخ:سلام آقا رضا خواهش میکنم این چه حرفیه آخه؟وظیفم بود ممنون شما لطف دارید.


mohadeseh
ساعت21:43---4 اسفند 1392
هر طور راحتی گلم... ولی نخواستم مجبورت کنم... ببخشید باید خصوصی میدادم که تایید نشه شرمنده
پاسخ:خواهش میکنم محدثه جون این چه حرفیه؟؟؟


mohadeseh
ساعت22:27---3 اسفند 1392
راز توی وبلاگ؟ بابا این دیگه چه حرفیه ما طرفدارای استاد یاکیده باید صاف و صادق باشیم... ولی شما که اینجوری بخوای حرفی ندارم
پاسخ:آخه من دوست ندارم کسی بدونه ببخشید محدثه جون خودم بهت میگم نه توی وبلاگ خودم منظورم این بود


mohadeseh
ساعت20:27---2 اسفند 1392
شما گل منی عزیزم <<دلتنگی حس نبودن کسی ست که وجودت یکباره تمنای وجودش را میکند...>> بیشتر بهم سر بزن دل منم که سنگ نیست...

راستی چند سالته؟
پاسخ:ممنون محدثه جونم شما لطف داری عسیسممممممممممم.حتما سر میزنم 100درصد. من چند سالمه؟؟؟خب دیگه اینم یک راز توی وبلاگ.


شایان
ساعت13:55---2 اسفند 1392
سلام آناهیتا جون ممنون از وبلاگ بی نهایت زیبات ی خواهش؟؟؟اگه میشه ی پست از گروه 1dبزاری خیلی دوسشون دارمممممممممم.
پاسخ:سلام شایان جان البته عزیزم میزارم حتما خودمم خیلی این گروهو دوست دارم مخصوصا لیامممممممم حتما میزارم ممنون که سر زدی.


امید
ساعت13:54---2 اسفند 1392
هی واقعا همینطوره.

...
ساعت13:53---2 اسفند 1392
دقیقاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااا.

صبا
ساعت13:53---2 اسفند 1392
آخی منو یاد خاطراتم انداختی.

mohadeseh
ساعت19:19---26 بهمن 1392
سلام عزیزم خوبی... بله گلم منظورم استاد یاکیده هست... گلم من هرموقع شما بهم سر زدی بهت سرزدم ... اگه غیر از این بوده


شرمنده...
پاسخ:سلام محدثه جون مر30 شما چطوری؟؟؟چه خوب!!!نه عزیزم فقط دلم واست تنگ شده بود همین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:39 ] [ آناهیتا ] [ ]